Tvorba webových stránek je stále více žádaná služba
V posledních několika měsících se v důsledku pandemie COVID-19 urychlila digitalizace, přičemž spousta společností přesouvá své působení do online prostředí. Pokud ještě nemáte webovou stránku, přes kterou byste prezentovali své služby, případně internetový obchod s nabídkou svých produktů, je na čase to změnit. V následujících řádcích vám prozradíme, jak by měla taková webová stránka vypadat.
Co si představíte, když se řekne tvorba webových stránek? Grafický návrh? Kódování? Programování? V podstatě se vytvoření stránky skládá z několika kroků. Prvně je důležité uvědomit si, k čemu má sloužit. Jednostránková prezentace vaší společnosti navíc nebude tak finančně nákladná jako propracovaný e-shop napojený ještě na váš účetní systém.
Jak má webová stránka vypadat?
I samotná grafika by měla napovědět, jaké oblasti se vlastně věnujete. Webová stránka by měla být funkční, moderní, přehledná, a především vydělávající. Cílem totiž je nejen dostat se do podvědomí široké internetové veřejnosti, ale také získat nové zakázky, prodat další výrobky či služby.
Velice oblíbenou platformou, na které se v současné době staví spousta webových stránek, je WordPress. Výhodou je jeho rozšiřitelnost do budoucna, neboť se jedná o otevřený systém s neomezenými možnostmi. I na WordPressu si můžete nechat připravit webovou stránku na míru – od e-shopu přes kalkulačku a aplikace až po blog či magazín.
Co se týče ceny, ta je individuální, protože tvorba web stránek je rozmanitá. Velký internetový obchod bude mnohem dražší a nákladnější než jednoduchá firemní stránka.
Na koho se obrátit?
V daném segmentu působí spousta digitálních agentur, freelancerů, programátorů, grafiků a podobně. Jestliže však hledáte společnost, která vám zajistí vše od návrhu webové stránky až po její realizaci, obraťte se na firmu AJAS. Poskytuje totiž výborný poměr mezi cenou a kvalitou.
Nezapomeňte na online marketing
Vytvořit webovou stránku však nestačí, je nezbytné ji ještě dostat na přední příčky ve výsledcích vyhledávání. V takovém případě vám přijde vhod online marketing, v rámci něhož se připravují PPC reklamy a řeší se optimalizace pro vyhledávače (SEO).
Velice záleží dokonce na samotném obsahu webové stránky. Všechny texty by měly být čtivé, prodejní, přitom však nenásilné a s klíčovými slovy. Potřebujete tedy analýzu klíčových slov, která se využije i při sestavování kampaní v Google Ads a Sklik, ale i při optimalizaci. Důraz klaďte i na stále populárnější sociální sítě. Dobře nastavená komunikace prodává a zvyšuje zisky, a proto je dobré svěřit práci do rukou odborníků.
AJAS vám nabízí řešení pod jednou střechou. Vytvoří vám webovou stránku a zajistí vám internetový marketing.