Proč využívat aktivní i pasivní telemarketing?

Jakým způsobem a hlavně kde najít nové zákazníky? Třeba pomocí aktivního telemarketingu. Že nemáte peníze na to, abyste si zařídili vlastní call centrum? Nevadí, spolehněte se na ta call centra, která skutečně fungují a se získáváním zákazníků mají bohaté zkušenosti.

Foto: pixabay.com

Více zákazníků

Nemusíte hledat a zaučovat vlastní telefonisty, ani nemusíte řešit, jakým způsobem potenciální zákazníky oslovovat, abyste byli skutečně úspěšní. Call centrum to vše zvládne za vás. Zkušení a dobře vyškolení pracovníci umí komunikovat tak, že pro ně není žádný problém oslovovat volající s nabídkou nových služeb a produktů. Toto vše probíhá v rámci aktivního telemarketingu.

Spokojenost především

Kromě toho lze ovšem využít též pasivní telemarketing. Tímto způsobem komunikujete s koncovým zákazníkem. Od něho se telefonní operátoři snaží získat zpětnou vazbu ohledně vašich produktů a služeb. Zároveň může operátor odpovídat na všechny otázky vašich klientů a poskytovat jim tak plnou podporu při řešení nejrůznějších problémů.

Virtuální asistentka

Spolehlivým call centrem je například společnost Axxel, která na českém trhu působí již sedmnáct let. Kromě aktivního a pasivního telemarketingu vám může poskytnout služby virtuální asistentky, jež pro vás zařídí vše ohledně drobné administrativy, například i sjednávání schůzek. Externí call centrum pro vás též zařídí skladování a kompletaci zboží nebo retail management. A protože společnost Axxel využívá statut chráněné dílny, mnoho z jejích služeb lze využívat levněji než u konkurence.

Společnost Axxel funguje na trhu již od roku 2007 a stojí za ní desítky tisíc spokojených malých i velkých firem, kterým pomohla k ještě úspěšnějšímu podnikání. Jejími klienty jsou např. RWE, Tesco, Invia nebo Mall.cz.

Podobné články...